להצעת מחיר

לפרטים\הצעת מחיר
שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס


בחירת שולחנות מנהלים מתאימים

בחירת שולחנות מנהלים מתאימים עבור כל משרד וכל מנהל ספציפי אינה עניין זניח, אמנם ישנם בשוק הרהיטים מגוון רחב של שולחנות מנהלים לכל מטרה ולכל טעם, אולם התאמת שולחנות מנהלים לסביבה אליה הם עתידים להיכנס, והתאמתם לאפוי המנהל והחברה שעתיד להשתמש בהם היא משמעותית ודורשת מחשבה ותכנון מוקדמים. חשיבותם של שולחנות מנהלים על איכות העבודה של המנהל ועל התדמית שלו ושל החברה או הארגון שבראשו הוא עומד היא משמעותית. אין ספק שבחירת שולחנות מנהלים מוצלחת תביא לכך שאותם שולחנות מנהלים יאפשרו עבודה נוחה ויעילה עבור המשתמשים בהם ויתר על כן ישדרו את המסר המתאים כלפי שאר עובדי החברה או לקוחותיה. כדי להביא לכך שאותם שולחנות מנהלים אכן יתפקדו באופן כזה עלינו לדעת להתאים אותם טוב ככל הניתן למנהל הספציפי ולסביבת העבודה שלו.
שולחנות מנהלים עשויים לבוא במגוון רחב של דגמים שונים. שולחנות מנהלים עשויים להיות קומפקטיים וקטנים, הם עשויים להיות מעוצבים בקפידה ויוקרתיים והם עשויים להיות גדולים למדי ולשמש גם לצורך ישיבות הצוות שבחדר המנהל. הצורך בהתאמת שולחנות מנהלים למשרדים אליהם הם מיעודים להיכנס, תלוי ראשית באופי הפונקציונאלי של עבודת המנהל באותו משרד. שולחנות מנהלים אמורים לשמש כחלק משמעותי בסביבת העבודה של המנהלים לכן עלינו לבחון ראשית את התאמתם לעבודתם של המנהלים. במשרד בו יש חדר ישיבות גדול ומרווח, עשוי לשמש חדר המנהל אך ורק לעבודה שוטפת ופחות לאירוח עובדים או אורחים אחרים. מן הצד השני משרד שבו אין כלל שולחן ישיבות ורוב ישיבות הצוות מתקיימות בחדר המנהל יצריך שולחנות מנהלים גדולים המאפשרים ישיבה של עובדים רבים לידם. מובן שניתן במקום שולחות מנהלים גדולים לרכוש שולחן ישיבות ולמקמו בחדר המנהל. מרכיב נוסף המשפיע על הפן הפונקציונאלי הוא אופי העבודה של המנהל. ישנם מנהלים שכחלק מתפקידם נוטים לארח במשרדם לקוחות ושותפים עסקיים, במקרים כאלה צריכים שולחנות מנהלים רחבים ומתאימים לאירוח גם בפן הדקורטיבי. במקרים אחרים משמשים שולחנות המנהלים אך ורק לעבודה וכלל אינם משמשים לאירוח, במקרים אלה נעדיף שולחנות שעיקר האיכות שלהם היא במרחב העבודה הנוח שהם מאפשרים.
שולחנות מנהלים צריכים גם להתאים לאופי המנהל והחברה. בחירת שולחנות מנהלים חייבת לקחת בחשבון גם את מידת התאמתם אל המשרד בו הם נמצאים ואל המסר שרוצים מנהלי החברה לשדר לקהל הלקוחות או העובדים שלהם. שולחנות מנהלים שונים עשויים להתאים ליצירת רשמים שונים ויש לבחון זאת טרם ביצוע הקנייה.
בחירת שולחנות מנהלים היא משמעותית הן בפן הפרקטי עבור פעילותו היומיומית של המנהל והמשרד והן בפן הדקורטיבי והשפעתו על יוקרת המנהל והמשרד. כדי לבחורת שולחנות מנהלים בצורה מוצלחת יש לבחון בכובד ראש את כל המרכיבים האלו.